script na zalohy na dvd-ram

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Středa Únor 7 14:38:54 CET 2007

DD.

Budem riesit zalohy dat na dvd-ram disky a preto sa obzeram po nejakom
funkcnom rieseni, nez zacnem programovat 100x naprogramovane.

Zakladne poziadavky:

-	zapis na dvd-ram ( pripadne aj rw, ale ram je podmienka )
-	podpora multi-volume
-	moznost volat vlastny script pred vymenou media ( notifikacia mailom ),
	script bude bezat z cronu a interakcia s userom je nemozna
-	mark-ovanie medii, ale to si dokazem zabezpecit aj externe ( aby sa
	neprepisalo medium, ktore sa prepisat nema )
-	podpora full / incremental zaloh

Nech hladam, ako hladam, nic nenachadzam. Zahlbil som sa trosku do
flexbackup-u, napisal som si v pythone vlastny media handler, ktory
berie z pipe afio archiv a splituje ho na jednotlive slicy a v pripade potreby
riesi vymenu media. ale potom som narazil u flexbackupu na problem, ze dokaze
posielat archiv na stdio jedine ked sa spusti tak, aby zalohoval jeden
konkretny adresar ( nemozne zadat list adresarov ) a tym som skoncil.

Viac-menej by mi uplne stacilo nieco, comu sa da list adresarov a on dokaze
dodat zoznam suborov pre full/incremental backup, zvysok s afio a vymenami
media si dobastlim sam.

Nevie niekto o niecom podobnom? V archive som nic nenasiel...

Dik

--
Dusan