sendmail

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Únor 7 18:21:09 CET 2007

Josef Herák napsal(a):
> Zdravim,
>
> potreboval bych trochu nakopnout, nebo poradit, ale nevim jestli to jde,
> protoze kolega mi rikal ze to nastavit nejde. Jde o to ze bych
> potreboval omezit velikost schranky. Jedna se o to, ze pokud nekdo
> dlouho nevybira postu, tak ta se mu tam nahromadi a pak pokud dosahne
> schranka kolem 100MB , tak postu uz nemuze stahnout. Nezbyva nic jineho

Nějak nechápu proč by schránka i o velikosti 200M se nedala stáhnout ?

Důvod ?

Vím že se mě to kouslo na nějakém spamu který nešel stáhnout ale tak
jsem smazal ten spam a ostatní zase stáhl.

Jinak sendmail s tím nemá nic společné.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Umění zkrášluje člověka a brání mu být špatný.
		-- Walther