HURD

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Středa Únor 7 22:35:16 CET 2007

petr.kucera scripst:
>       prosim Vas, chtel bych zkusit HURDa, ale zatim nikde se mi bohuzel
> nepodarilo najit nejake porovnani HURD x LINUX (Debian), co se tyce vyhod a
> nevyhod. Mohli byste me nekam nasmerovat, pripadne prozradit nejake jeho vyhody
> ci nevyhody.

Myslím, že zásadní v jakémkoli porovnání je si přečíst stránku
Debian-GNU/Hurd (http://www.debian.org/ports/hurd/), kde se člověk dočte,
že "The Hurd [...] does not provide the performance and stability you
would expect from a production system." Zkráceně, i jeho distributoři
zrazují od jeho příliš širokého užívání, protože to je nedodělané.

Pokud Vás tohle neodradí (ani to, že "only about every second Debian
package has been ported to the GNU/Hurd"), tak si myslím, že Debianní
distribuce je ideální (resp. pokud se nemýlím tak jediná vážně provedená).

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Economics is the only discipline where two people can win a Nobel
Prize for saying exactly the opposite thing!
    -- Eamonn Butler of Adam Smith Institute
       on Nobel Prize awards for year 2001