sieve editor

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Čtvrtek Únor 8 11:06:29 CET 2007

DD.

Uz dlhsiu dobu pouzivam postfix + dovecot s podporou sieve. Kedze sa mi to
osvedsilo, planujem tuto moznost spristupnit aj ostatnym userom. Ani jeden z
nich vsak nedokaze editovat sieve konfigurak rucne, akze hladam nejake
klikatko, podobne ako filter klikatka v mailovych klientoch ( kmail,
thunder ), ktore by dokazalo editovat sieve script. V kmaile som videl nejaku
podporu pre sieve, ale nenasiel som k tomu ziadnu dokumentaciu, takze
netusim, ako to funguje.

Narazil som na projekt kio::sieve, ale ak som to spravne pochopil, tak je to
len trapna rucna editacia konfiguraku zo vzdialeneho stroja.

Viete niekto o niecom? Vygooglil som len par web rozhrani, ktore nie su ani
nijak extra user-friendly, ani jednoduche na rozchodenie ( konfiguracia
apacha - to ani nahodou ... )

Dik

--
msk