Skype

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pátek Únor 9 13:43:54 CET 2007

Slezák Martin Bc. wrote:
> OK, vecer vyzkousim.
>
> Diky.
> Martin

Zdravim, zkuste

cat /dev/dsp > audio.raw  # neco mluvte, pak ukoncete
cat audio.raw > /dev/dsp  # ted by melo byt slyset to, co jste mluvil,
pokud ano, je to pravdepodobne ok
# stejne si myslim, ze bude chyba ve skype, jelikoz ten program je cely
takovy zvlastni a ma podivne chovani, 11. duvod proc ne skype ;)

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek