Re: Jak udělat PC s prohlížečem WWW

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Únor 12 13:52:22 CET 2007

Tak už to mám skoro hotový. Obdélníky jsem odstranil vyšší verzí
X serveru (6.9.0)
kiosk je SUPER !! Chvíli mi ale trvalo než jsem pochopil o co jde
a jak se s tím vlastně zachází :-))) Ještě ho nechám upravit
k obrazu firemních barev :-)
Teď bojuji s automatickým přihlašováním ve Firefoxu .....
Kompletní postup, jak jsem zvítězil dodám později, až to bude komplet.

Michal Ježek

P.S. Akorát je to žalostně pomalé... Firefox je žrout procesoru :-(

http://icqsms.cz/