Firefox a přihlašování do windows z linuxu

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Únor 12 13:33:27 CET 2007

Zdravím všechny.
       Potřeboval bych zjistit, zda je možné nasimulovat, že je počítač s linuxem přihlášený pod nějakým windowsovským účtem pro potřebu Firefoxu. Mám totiž aplikaci provozovanou na IIS (od dodavatele) a zde je zapnuta funkce "Integrated Windows Authentication", což se mi pod windowsama opravdu přihlášenýma do domény ve Firefoxu podařilo prostřelit, ale mám kiosk stanici na linuxu, kde to nedokážu obejít. Sice jsem dal zapamatovat jméno a heslo, ale po spuštění se mi objeví okno s vyplněnými údaji a to je špatné, protože je to uživatelsky "odmítnutelné". Jde to nasimulovat? Anebo aspoň skovat to okýnko s přihlašovacími údaji aby se samo odsouhlasilo na pozadí?

            Michal Ježek.

http://icqsms.cz/