RE: Apache_SSL - omezení přístupu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 14 09:02:00 CET 2007

Miloslav Hájek <mailto:miloslav.hajek na idea.cz> wrote:
> Měl jsem na mysli otevřené jen jedno spojení. Jde mi o to,
> aby vygenerovaný
> certifikát nepoužívalo více lidí.

	Pak je ovšem takto formulovaný Váš požadavek nesmyslný... jeden
člověk MŮŽE a zpravidla tak (i nevědomky) činí otevřít více spojení...

	Váš obecný požadavek je sice logický, ale je třeba ho řešit na jiné
úrovni než "počet SSL spojení" s jedním certifikátem.