klik na tlacitko scriptem

Jaroslav Jirásek jirasek na sauron.cz
Středa Únor 14 12:29:10 CET 2007

> Prectete si obsah te funkce a prepiste jeji chovani ;)

Moc zkusenosti s tim nemam...

Koukal jsem do toho .js souboru, je tam tahle funkce:

function _CallReInit(iIndex)
{
  var pElt;

  pElt = document.getElementById("ACCN_SELECTED_ID");
  if(pElt)
  {
    pElt.value = iIndex;
    document.Form2.submit();
  }
}

a ten volaci formular vypada takto:

<form name="Form2" method="POST" action="./voipstatus.htm">
  <input type="hidden" name="ACC_SELECTED_NAM" id="ACCN_SELECTED_ID"
value="1">
  <input type="hidden" name="TOPMENUEMODE2_NAM" id="TOPMENUEMODE2_ID"
value="0">
</form>

tady je polozka value=1, te musim nastavit cislo linky, kterou by to melo
nahodit (1-8)

takze bych wgetem zavolal ten voipstatus.htm, ale jak predat tu polozku
value ?

Dik