Jak kompromitovat server.

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Středa Únor 14 22:16:46 CET 2007

> DOtycny v podstate chtel jen zaplnit linku. Kdyz jsem shanel hosting, tak
> mi leckteri rikali, za je jim jedno jaky provoz budeme mit, dokud to
> neudela 50-100G/mesic, pak ze se jim to nebude libit. Z teto vlastni
> zkusenosti jsem tedy vychazel a navrhl reseni pro ktere si nemusi pod sebou
> uriznout vetev. Od providera by dostal jen hlaseni ze se ma vysoky traffic
> a co s tim bude delat. Samozrejme ze vy mate asi jine zkusenosti :o)

Mozna je to tim, ze mam averzi vuci jakemukoliv zbytecnemu zatezovani
cehokoliv, datovych linek zvlast. Uz takhle je vetsina prenasenych dat
zbytecny bordel, proc k tomu jeste prispivat.
Pokud vim, maloktery privider (pokud vubec nejaky) sleduje data na portech
hostingovych switchu prubezne, delaji se mesicni sumy, to ano, ale
prubezne... nejsou lidi, kteri by to sledovali.
Tedy samozrejme az na situaci, kdy se stane neco, co vyznamne ovlivni cely
switch nebo uplink z nej.
Osobne si myslim, ze kvalitni provider si podobneho excesu vsimne v tu chvili,
kdy mu to bude vadit, mene kvalitni (obvykle ti cenove nejlevnejsi) si toho
pravdepodobne nevsimnou vubec.

--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz