ICQ a debián (stable)

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 15 11:38:30 CET 2007

Petr Tomasek napsal(a):
> Muzu se jenom zeptat, jak takovy ICQ transport pro Jabber funguje
> z pohledu ostatnich ICQ uzivatelu? Jak ziskaji moje ICQ cislo?
> Nebo mohu v takovem pripade z Jabberu na ICQ jen posilat a nikoliv
> prijimat?

V podstate se to chova tak, jako kdyby na jabber serveru bezel ICQ
klient ciste pro vas - cokoliv posilate na ICQ jde na Jabber server
a ten to posle uz ICQ protokolem - a opacne zpatky.
Zmenite-li si stav, zmeni to server i na transportech. Hledate-li
kontakt, hledate ho pres rozhrani konkretniho transportu, ale
pomoci formularu, ktere poskytne Jabber server. Stejne to funguje
treba s autorizacemi etc..
Co nefunguje je pokud vim pocatecni registrace (aspon treba pres Psi)
a pak primy prenos souboru. Ale zato si treba s Psi muzete nahodit GnuPG
sifrovanou komunikaci (Linux<->Linux) :-)

Vaclav Stepan