OT: Redundantni napajeci zdroje na vice fazich

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Únor 15 15:49:16 CET 2007

Dne čtvrtek 15 únor 2007 15:25 Petr Klíma napsal(a):
> Zdravim,
> omlouvam se za OT, ale nenapadlo mne jine misto, kde by bylo podobne
> mnozstvi fundovanych lidi...
>
> Mam stroj, ktery ma 4 redundantni napajeci zdroje, je pripojen k UPS.
> Potreboval bych ho dostat na jinou UPS bez toho, abych ho restartoval.
> To by melo jit postupnym prepojovanim jednotlivych napajecich zdroju na
> jinou UPS, ale ta nova UPS je na jine fazi. Je bezpecne (z hlediska
> hardwaru) to udelat presto, ze UPS jsou na ruznych fazich? Neodpalim tim
> neco?

Servery Supermicro maji vetrsinou 3 zdroje, tak tam s nima delam to co
popisujete bez nejmensich potizi. vlastne jsem nad tim nikdy tak moc
nepremyslel :-)

Ale vim ze PC maji galvanicky oddelene zdroje, takze by to vadit nemelo.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo