Test pameti za behu systemu

Opty opty77 na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 18:34:32 CET 2007

DD,

co byste doporucili pro otestovani pameti primo za behu systemu?
Napadla me kompilace kernelu ve smycce, ale bude stacit jedna
instance? Zatim jsem zkousel Prime, ale nevim, kolik mu mam nastavit
pameti k zabrani (a prioritu), aby se ji otestovalo co nejvice a
zaroven, aby system moc neswapoval. Kdyz jsem zadal veskerou fyzickou
pamet, tak stejne zustalo par mega volne pameti a system pouzil 1/2
swapu. :-D

Motivace: poridil jsem si 2x256 MB SDRAM a klasicky Memtest vykazuje
chyby (vzdy na tom samem miste tu samou chybu), ale Goldmemory projde
bez chyb.

Hezky den,
Opty