Test pameti za behu systemu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 16 11:02:04 CET 2007

----- Original Message -----
From: "Zdenek Mazanec" <konference na betateam.com>

> :-) Nijak zvlast me to neprekvapuje. Je velke tajemstvi, jaky hardware se
> vam
> takto chova?
> Me se tak chovaji vsechny delly, co tu mam (a je jich docela dost). Kazdy
> typ
> ma podle memtestu chyby nekde jinde, ale v ramci typu maji vsechny stroje
> stejne chyby.
> Osobne predpokladam, ze to je specifikum hardwaru, pravdepodobne
> pritomnost
> monitorovacich karet nebo neco podobneho, nijak zvlast jsem to nezkoumal.

> [...]

Hmm... a nezdá se vám že když něco zapíšu do paměti, tak bych to měl taky
beze změny přečíst? :-DDDDD

Spíš to vypovídá o tom, že "seriozní" hardware mají v rámci honby za
originalitou nějakou nestandardnost, díky které obsahují chyby. Origo
servery Intel ani IBM mi tohle nikdy nedělaly. A když dělaly, buďto je
stačilo celé vypucovat takovým tím smradlavým plynem co tomu v
elektroˇxeftech říkají stlačený vzduch ale smrdí po isopropylu, nebo opravdu
už stály za h*.

JL.