Test pameti za behu systemu

Opty opty77 na gmail.com
Sobota Únor 17 13:51:51 CET 2007

On 2/16/07, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:
> Ach jo. Žebyste si napřed přečetl celý návod a doporučení autora jak nejlépe
> dát systému pokouřit? Je to tam velmi dobře rozepsáno, i s dosaženými
> teplotami. BX stačí pustit jen párkrát, jednou P6, nejdůležitější je MMX.

Ja si cetl jen README a nevsiml jsem si, ze je tam jeste soubor
Design. :-) No uz jsem si ho prostudoval, ale ze bych byl moudrejsi,
to se rict neda.

Momentalne mi bezi uz pres 10 hodin burnMMX s parametrem H pro
otestovani L2 cache (procesor ma 256 kB L2 cache), ale priznam se, ze
si porad nejsem jisty, co vsechno pustit naraz.

Zatim bych to videl na 2x burnMMX, jednou pro L1, jednou pro L2 a 1x
burnP6 nebo burnBX.

Opty