Graficka karta pro Linux do AGP

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Neděle Únor 18 22:45:55 CET 2007

Zdravim,

Nvidia GForce 6200. Preco?
1. Pred cca 2 tyzdnami som si ju kupil.
2. Stoji cca tych 1200 Sk, cize u vas na zapad od rieky Morava to bude
ta spominana tisicka.
3. Za tie prachy trha lad (silne subjektivny nazor cloveka, ktory sa hra
iba cas od casu - prosim nekamenovat) - presiel som z FX5500, po tom ako
som zistil, ze Hitman 4 sa na nej ani omylom nezahram. Na tejto
spominanej 6200 bezi s prehladom a velmi slusne.
4. V Linuxe som s nou problem nemal (ziaden).

Mimochodom, pri tom urceni na filmy a nenarocne hry (CS) a pod. IMHO
staci aj spominana Nvidia FX5500 od niekoho z druhej ruky pac neviem, ci
sa este predavaju. Hral som na tom jak CS, tak UT2400. Na filmy to
taktiez rozhodne staci. Takze odhadom do 500 ju musis zohnat.
Alebo mozes skusit takmer lubovolnu kartu od Nvidie, ak teda prezijes
tie binarne ovladace, tak na problemy vacsinou nenarazis.

BTW, nie je to kapanek OT? (sam nie som isty)

S pozdravom
Lubos Moscovic