fileserver pro linuxovou sit

Martin Havlicek root.x na seznam.cz
Pondělí Únor 19 09:01:36 CET 2007

Dobry den resim nasledujici problem: Mam server ktery slouzi jako fileserver
pro jednu windowsi sit, klasicky samba atd . Tedka potrebuji aby slouzil
stejne I pro linuxi cast site, resp. potrebuji namountovat par sdilenych
adresaru, home. Nema nekdo s timto zkusenosti ?? Zatim me napada moznost
pomoci nfs, ale po blizsim ohledani se to jevi jako znacne nesikovne.
Nakopnul by me nekdo spravnym smerem ?? Samba se mi pouzivat nechce pokud je
jine reseni, neb mi prijde relativne brutalni nutit linux povidat si s
linuxem pomoci samby .

Dekuji za odpovedi.

Martin