Graficka karta pro Linux do AGP

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pondělí Únor 19 14:08:29 CET 2007

Dobrý den

> Mam tu jeden PC s X850XT, tak to muzu vyzkouset, ale uz predem jsem
> silne skepticky... Jestlize ovladace od ATI dosahuji dost chabeho
> vykonu, tak jak to pak bude s temi svobodnymi. :-D Ale rad se necham
> prijemne prekvapit.
>
> Navic ted si vzpominam, ze jsem ho nejakou dobu provozoval a obcas se
> stalo, ze mi vytuhl system. Kuriozni na tom bylo to, ze mys se hybala
> dal, ale klavesnice nereagovala, stejne jako zbytek systemu. :-D
> Samozrejme je mozne, ze byla chyba nekde jinde.
> Opty

podobný jev sleduji na FC4 + karta s nvidia6200  - asus.
příčítám to laborování s ovladači karty a postupnému vyměňování karet
od TNT2M64- geforce3 - FX6200.
Musím ale nesouhlasit s tím, že systém nefunguje - stačí se na něj
přihlásit třeba přes ssh a zjistíte, že systém normálně jede, jen se
"kousl"  X server nebo karta - X server v tom momentě bere 100%
procesoru. zatím to řeším restartem systému - obraz z monitoru zmizí až
po restartu celého pc.
Chystám se reinstalovat na FC6 - doufám, že se karta začne chovat OK.

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz