Zmena sambovskeho hesla na win stanici

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Únor 19 15:11:04 CET 2007

s timhle konkretne ne, ale s necim podobnym, mate-li hesla v smbpasswd
pak tam u cloveka v radku za tim zakodovanym heslem jsou hranate
zavorky, tam jsou nejanke atributy k uctu (muse se prihlasit, atd...
mozna tam je i to zda si muze zmenit heslo) zkuste kouknout na tohle,
ale ze  je to ono nezarucuju... moje intuice.

zdenek havrlik