Graficka karta pro Linux do AGP

Opty opty77 na gmail.com
Pondělí Únor 19 17:10:49 CET 2007

On 2/19/07, Ctirad Fertr <phanatic na volny.cz> wrote:
> Zadání znělo levná karta na video a nenáročné hry. To i ten nejpomalejší
> současně prodávaný radeon s opensource ovladači s rezervou splňuje. Pokud ale
> chcete ve skutečnosti honit každý FPS a mít za co nejmíň peněz co nevětší
> výkon ve 3D, tak si kupte nvidi a nainstalujte její ovladače, to je snad
> jasné. A na dotazy ohledně levného modelu nvidie s nejlepším poměrem
> cena/výkon jsou jistě vhodnější fóra než toto.

Dobre, jeste dnes se pokusim vyzkouset CS 1.5 (az na verzi to bylo v
zadani jako zastupce nenarocne hry) se svobodnymi ovladaci a uvidime,
jak to bude X850XT zvladat.

Samozrejme, ze pokud chci v soucasne dobe kartu pod Linux, ktera se
snazi vyuzit co nejvice sveho potencialu, tak sahnu po NV a jejich
binarnich ovladacich, v takovem duchu jsem se snazil napsat prvni
prispevek, ale evidentne jsem se nevyjadril dost jasne, omlouvam se.

Mimochodem, tato konference mi prijde jako velmi vhodna a jediny
clovek, ktery zatim plne pochopil, co jsem chtel zjistit, byl Lubos
Moscovic.

Opty