Graficka karta pro Linux do AGP

dfenze dfenze na gmail.com
Pondělí Únor 19 17:50:59 CET 2007

19.2.07, radek.kohout na op-profashion.cz <radek.kohout na op-profashion.cz>:

> Dobrý den

> podobný jev sleduji na FC4 + karta s nvidia6200  - asus.
> příčítám to laborování s ovladači karty a postupnému vyměňování karet
> od TNT2M64- geforce3 - FX6200.
> Musím ale nesouhlasit s tím, že systém nefunguje - stačí se na něj
> přihlásit třeba přes ssh a zjistíte, že systém normálně jede, jen se
> "kousl"  X server nebo karta - X server v tom momentě bere 100%
> procesoru. zatím to řeším restartem systému - obraz z monitoru zmizí až
> po restartu celého pc.
> Chystám se reinstalovat na FC6 - doufám, že se karta začne chovat OK.

Jednu dobu se mi stavalo neco podobneho (a dosti casto).
Zjistil sem ze se da X server nasilne zabit akorat se potom nechytne
konzole, takze je nova X potreba spustit po ssh.
Nakonec sem to "vyresil" skriptem na (jinak nevyuzity) powebutton a acpid
(/etc/acpi/powerbtn.sh v debianu):

killall -9 Xorg
while [ ! -z `pidof Xorg` ] ; do killall -9 Xorg ; done
su - prema -c "startx &"

normalne se prihlasuju prez startx, jde to lehce upravit (staci vynechat
posledni radek) pokud pouzivate ruzna xdm/kdm/gdm.

-Ph