Re:Zmena sambovskeho hesla na win stanici

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Pondělí Únor 19 20:24:29 CET 2007

> Dobry den,
>
> 	pokousel jsem zmenit heslo na pracovni stanici pomoci
> <Ctrl>+<Alt>+<Del>, jak jsem se nekde docetl a vyplnit prislusne kolonky,
> nicmene mi system ohlasil, ze nemam dostatecne opravneni pro provedeni teto
> zmeny. Uz jsem zkousel i hledat vsude mozne a patrat po moznosti ostraneni
> teto veci, ale bohuzel neuspesne.
>
> 	Ma nekdo s timto nejake zkusenosti?

Nejsem si jist, ale pokud pouzivate sambu jako pdc, je nutne mit unixovou alternativu
k sambovske skupine Account operators s gid 548. Pak si uzivatele heslo sami muzou
menit. U me se pak ale objevil problem, ze heslo se zmenilo v sambe, ale ne v ldapu.
Fungovalo to a dal jsem to zatim neresil.

Zdenek Havlat
--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí