OT: Redundantni napajeci zdroje na vice fazich

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Únor 19 20:28:44 CET 2007

Petr Klíma <tosuja na tosuja.info> writes:

> Ja tu mam stroje se 4 zdroji :-) (Tyan VX50). Ja jsem se nad tim
> zamyslel, protoze si opravdu nemuzu dovolit jen tak ten server shodit a
> uz vubec ne odpalit...
>
> No, uz je to hotove, prepichane. Uz aby byla centralni UPS, abych takove
> veci vubec resit nemusel....

My teda mame zdroje rozdelene tak, ze polovina je napajena z UPS a
druha polovina z venkovniho napeti. Vetsinou se to vyplaci, i UPS muze
odejit do vecnych lovist.

Brno, Czech Republic