Poradte snadno nainstalovatelnou distribuci pro P100/16M RAM, 1,2GB HDD

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Úterý Únor 20 10:32:20 CET 2007

Jestli reagujete na Hulána, tak bych si vás dovolil upozornit na fatk, že by
jste tento příspěvek měl napsat do diskuse na jeho stránce...

Ji to jistě podmětný příspěvek, ale sem se prostě nehodí.

--
Antonín Mička