Poradte snadno nainstalovatelnou distribuci pro P100/16M RAM, 1,2GB HDD

Opty opty77 na gmail.com
Úterý Únor 20 11:00:21 CET 2007

On 2/20/07, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:
> Dávám linux lidem, co s počítačem si moc nerozumí. Během cca 3 hodin mají
> nainstalováno a jsou schopni se v tom orienotvat a něco dělat. Třeba
> stáhnout fotky z foťáku a vypálit si je/vytisknout (zlatej gnome, KDE je v
> uživatelské přítulnosti horší), něco napsat....
>
> [...]
>
> Zpravidla od takových lidí mám v průběhu jednoho roku ještě 2 dotazy, zcela
> triviálního charakteru (třeba že po zadání hesla na přihlášení musí dát
> enter, zapomenuté heslo roota...). Pak už od nich mám pokoj. Dokud jsem jim
> [...]

Tak to Vam teda zavidim... Ja se snazim Linux prosadit alespon v
rodine, ale porad narazim na hluboce zakorene dogma, ze jediny pravy
OS jsou Windows. :-(

Ironii je, ze napr. moje mama, ktera prosla nekolika windowsoidnimi
kurzy, stejne neni prilis zrucna co se tyce zakladnich ukonu na PC,
spis neumi skoro nic.

Aspon, ze pritelkyne pracuje v Linuxu, ale zatim jen z donuceni,
protoze nekdy musi pracovat na PC, kde neni dualboot. :-D

Opty