Poradte snadno nainstalovatelnou distribuci pro P100/16M RAM, 1,2GB HDD

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 20 12:22:47 CET 2007

----- Original Message -----
From: "LuK" <node.ch na centrum.cz>
> ftp://ibiblio.org/pub/Linux/distributions/spinix/i386/current/isoimage/spinix-current.iso
>
> Jenze tam bude asi problem, ze OS nebude v CZ...
>
> V nejhorsim se da ta RAMka rozsirit treba na 32MB, jestli to k necemu bude
> :-) Ale fakt to je jen na nejjednoduzsi browseni, pokud mozno zakazat
> flashe a dalsi prasarny.

No vida, uz to z vas leze :-)

Můj problém s jazyky je ten, že po čase nevnímám v jakém jazyce je to
napsáno, takže s časovým odstupem nemohu sloužit. To máte za chvilku stažené
pokud nemáte grps, zkuste to, možná tam cz bude. A není to až zase tak
staré, aby tam čeština nebyla, ikdyž zase kvůli minimalizaci mohla vzít za
své.

Na dnešví weby - pokud nemají rovnou ovládání ve flashi, tak aspoň chtějí
mít DHTML, a to se s Arachne a textovými browsery rozlučte. Nejmrňavější co
slušně chodí, je Opera.

Na 32MB by už šel provozovat RH6.2, možná 7.1cz či 7.3, možná i Mandrake 7.2
nebo 8.2, ale MDK už je trošku nenažrané - v zájmu aby fungovalo všechno
všem, je prostě náročnější/línější. Možná by stačil RH6.2cz (kernel 2.2),
možná i 5.2cz a opera.

Všechny verze, které jsem uvedl, jsou bezproblémové (vyjma 6.2, ten má
problém se SCSI adaptecem ale to vám asi bude jedno), stačí nainstalovat a
používat i bez updatů (za firewallem samozřejmě). Pro doplnění seznamu
bezproblémových distro - MDK 9.1, 9.2ue7cz, 2005LEcz na dvd9 (<> 2005LE na
dvd4!).