Cups problem s tiskem na SuSE10 - SOLVED

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Středa Únor 21 11:30:06 CET 2007

> A ten soubor /usr/var/spool/cups/d00010-001 jsem tam videl na vlastni
> oci, je to PostScript s pravy root:lp a 0640. Takze vyvozuji, ze ten
> pstops nebezi ani pod rootem ani pod skupinou lp - ale uz netusim, co s
> tim udelat, aby bezel (resp. nemusi, hlavne, aby slo tisknout - aby tam
> nebyla nejaka bezpecnostni dira)...

Tak nakonec se mi podarilo problem vyresit, mozna se nejak vyresil i
sam, nicmene:

- do cupsd.conf (najit ten spravny, ja ho mam v /usr/etc/ ; stary pro
verzi 1.1.19 je v /etc/ ) jsem pridal User=lp \n Group=lp ; RunAsUser u
noveho CUPS nefunguje
- na /usr/var/spool jsem nastavil prava 777, na /usr/var/spool/cups
777+s a uzivatele lp:lp
- restartoval jsem CUPS

V error_logu se objevilo, ze si CUPS opravil prava na svuj spool podle
sve chuti - a svete div se, tiskarna zacala tisknout!

Takze tak,
V.