PXE boot menu

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Únor 21 11:59:18 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 11:27:11PM +0100, Miroslav Pragl wrote:
> Ahoj,
> poradite, prosim, nejaky nastroj na tvorbu PXE menu? Mam nekolik PXE
> images (memtest, diagnosticke utility, PXElinux...) a rad bych mezi nimi
> rucne vybiral.
>
> Zkousel jsem 3com imgedit - ten umi menu, ale pouze pro image vytvorene
> jim samym z disket. PXE linux se mi prez nej nedari spustit.

Ja mam nastaven bootovani Debian installeru pres PXE. To pouziva
pxelinux jez je soucasti syslinuxu.
Tedy na Debianu mam nainstalovan balicek syslinux a mam link

/tftpboot/pxelinux.0 -> /usr/lib/syslinux/pxelinux.0

V dhcp je pak nastaveno
filename "/tftpboot/pxelinux.0";

a bezi atftpd
No a pak uz jenom nastavit spravne veci v /tftpboot/pxelinux.cfg/,
bud default konfiguraci, nebo podle IP nebo MAC adresy specificke
konfigurace...

Jestli jsem dotaz nejak blbe pochopil, tak se sorry.
--
Zito