reverzny zaznam a antispam

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 10:32:54 CET 2007

DD.

Kedze nie som odbornik na danu tematiku a co-to o tom len tusim, chcel by som
poprosit o radu.

Viem, ze mailservery (pripadne antispam nad nimi postaveny) kontroluju, ci k
ip adrese mailservera, od ktoreho prave prijmaju mail, existuje reverzny
zaznam. Pokial neexistuje, mozu mail odmietnut, alebo oznacit za spam.

Moja otazka znie:

Ako sa (bezne) zachovaju, ked reverzny zaznam neodpoveda forward zaznamu k
danej ip?

Dajme tomu, forward na moj mailserver je router.lama.org ( 1.2.3.4 ) a tak sa
aj prezentuje v smtp hlavickach ( HELO, ... ), ale reverz na 1.2.3.4 je
www.inadomena.com?

Stava sa mi totiz, ze maily z mojho mailserveru mi na gmaili koncia v zlozke
spam a ja nemozem odhalit pricinu a podozrievam to na tento fakt.

Diky

--
Dusan Zatkovsky