Samba a logon skript pro skupiny

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Čtvrtek Únor 22 17:06:58 CET 2007

Thu, Feb 22, 2007 at 04:51:14PM +0100, Petr Kučera napsal(a):
> Omlouvam se za neuplne informace. V logach samby jsem neobjevil nic
> zvlastniho (neobvykleho). Win verze je Win XP SP 2. Samba verze je 3.0
> (3.0.14a-3sarge4). Skupiny v systemu jsou napr. ucitel, studenti, vedeni,
> ... Chci dosahnou toho, ze ucitelum se budou jednotne mapovat urcite disky,

Mne je jasne ceho chcete dosahnout, ale porad nevim, jak to mate nastavene.
Takze vyseky (cely?) smb.conf, kde mate uzivatele a skupiny definovany,
Jak je nadefinovana vami testovana skupina, jak je nadefinovan vami
testovany uzivatel, ...

Jeste me napada, kdyz vam bezi %U.bat, coz takhle to rozsirit na:
%U.bat %G

A v %U.bat si dat neco jako:
echo %1 > %TEMP%\%USERNAME%.log

Osobne bych si tipl, ze predpokladate jinou hodnotu, nez vam vraci %G.

Jak jsem psal, neptejte se, zda to funguje, nebot odpoved zni ano.
Uz od nejake verze samby 2.2 ci dokonce 2.0 mi to tu pres %G.bat
fici bez sebemensiho problemu. Takze chybu hledejte v konfiguraci
pripadne casem dal.

Luf