Poradte snadno nainstalovatelnou distribuci pro P100/16M RAM, 1,2GB HDD

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Únor 22 21:56:30 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 09:34:33AM +0100, LuK wrote:
> trefna diskuse na tema Linuxu je na
> http://radekhulan.cz/item/proc-linux-ani-v-roce-2007-nikdo-nepouziva
>
> ono asi to nema smysl resit, ale skocit do bazaru a za 2000 donest neco
> jako PII 500MHz a s woknama 2000 a je to :-(
>
> Protoze porad neco kutit s linuxem me uz nebavi. Na tom co chci (komp pro
> duchodce na net) necham 3 dny casu a vysledek nebude nic moc.

Pana Hulana jsem bohuzel potkal jiz v nekolika forech. Je to velky
ignorant a zrejme i hlupak. V kazdem jeho projevu se daji nalezt
skutecne perly:

  "Monopol" v oblasti software je výborná věc, umožňuje totiž vývojářům
  soustředit se na jednu majoritní platformu, pro tu dodávat vyladěný a
  špičkový software, a ostatní zcela ignorovat.

:-))
-- Dalibor Straka