OT? WoW

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pátek Únor 23 10:22:47 CET 2007

On Fri, 23 Feb 2007, Filip wrote:

> nove vytvorena verze stareho dobrehoWarcraftu - World of Warcraft -
> docela me to zaujalo, ale bohuzel mi to zatim bezi pouze na windows.
> Chci se zeptat, jestli nema nekdo z vas zkusenosti s rozchazenim tehle
> hry pod linuxem?

To ale snad neni hra v klasickem slova smyslu. Jde o naradi a data, cili
klienta pro snad nejrozsirenejsi webovou hru. Gugl rekne vic.
Podle mne portace pro linux neexistuje a existovat nikdy nebude.
Stary klasicky Warcraft jde spusti v linuxu jen pod DOSboxem, DOSemu
a pod.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |