OT? WoW

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Pátek Únor 23 11:23:14 CET 2007

Zdravim,
WoW by mel bezet pod wine, ale nezkousel jsem protoze wine na svym kompu
nechci. Ja jsem po nejake dobe hledani a zkouseni ruznych MMORPG s
pozadavky: zabavny jako MUD, s grafikou a free, nasel
http://www.eternal-lands.com/. Grafika EL samozrejme nedosahuje takove
urovne jako WoW, ale myslim ze kvalita grafiky neni u techto her az tak
dulezita.
Hezky den,
David