T-Mobile UMTS - nevite prosim nekdo, co budou zac nove karty?

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Únor 25 15:55:59 CET 2007

Dobre odpoledne,

nevite prosim nekdo vice o novem dodavateli UMTS zarizeni pro T-Mobile?

Totiz - usmevava slecna v prodejne mi pote, co mi na tri dny pujcila
modem (ano, je tu pokryto) sdelila, ze je prima, ze mam zajem, ale ze
oni zadne karty ani modemy uz asi dva mesice nemaji a jeste nekolik
tydnu mit ani nebudou, anzto meni vyrobce... ...ne a o tech novych
kartach samozrejme vubec nic nevi.

Toz tedy - nevite nekdo malicko vic, nez slecna v T-Mobile,
zcela konkretne co bude zac nova karta a je-li podporovana v jadre?

Dekuju a preju hezky den

Vaclav Stepan

P.S.: Offtopic historka ze specializovane datove prodejny O2 v Praze:
(Ja vim, ze aspon AnyData a Huawei 620 podporovane jsou, jen jsem to
chtel zkusit.)

Ja: Dobry den, uvazuji o zrizeni UMTS ci CDMA pripojeni a potreboval
bych zarizeni, ktere lze pouzivat pod Linuxem. Poradite mi prosim?
O2: Tak pro vas teda ale vubec nic nemame.
    A co vubec mate na tom Linuxu, proc nemuzete pouzit Windows
    jako vsichni ostatni? (Citace tak presne, jak si ji pamatuji.)