T-Mobile UMTS - nevite prosim nekdo, co budou zac nove karty?

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Neděle Únor 25 23:05:32 CET 2007

Václav Štěpán scripst:
> Totiz - usmevava slecna v prodejne mi pote, co mi na tri dny pujcila
> modem (ano, je tu pokryto) sdelila, ze je prima, ze mam zajem, ale ze
> oni zadne karty ani modemy uz asi dva mesice nemaji a jeste nekolik
> tydnu mit ani nebudou, anzto meni vyrobce... ...ne a o tech novych
> kartach samozrejme vubec nic nevi.

Mně méně usměvavý mladík v T-Mobile Na Příkopech v Praze téměř vysvětlil,
že jsem ..., protože jsem jim výsvlovně neuvedl, že si opravdu chci od
nich tu službu koupit, když jsem si ten modem půjčoval (!!!; jen tak
mimochodem, náhodou si vzpomínám, že jsem jim to výslovně řekl, ale přesto
mi připadá neuvěřitelné, že si dovolují předpokládat, že to nemyslím
vážně, když si od nich zařízení půjčuji). Takže mám ADSL od ipex.cz a jsem
s ním velice spokojen a T-Mobil ode mě další nákup neuvidí.

Hezký den,

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

Only two of my personalities are schizophrenic, but one of them
is paranoid and the other one is out to get him.