administrace DHCP

David Kopecek david.kopecek na hacktrack.com
Pondělí Únor 26 20:54:25 CET 2007

Zdravim

lws> ved naco kazdu sekundu, staci treba raz za minutu alebo 5-10 minut,
lws> zalezi od toho, ako casto a pre ake ucely su robene zmeny. Potom asi
lws> jedine cez nejaky socket alebo tcp port, ale to uz je zlozitejsie.

bohuzel reakce musi byt okamzita. pokud administruji dhcp server tak prece nemuzu
cekat 5 minut nez se mi nacte nastaveni..

premyslim nad tim tcp portem co by bezel na nejakym portu na 127.0.0.1..

lws> php ako cli (alebo kludne perl alebo cokolvek ine) moze pristupit do
lws> daneho chrootovaneho adresara, nakolko nieje spusteny cez apache-php,
lws> precitat subor s informaciou a bud nic alebo reloadnut a nasledne
lws> upravit subor, aby dalsia kontrola nereloadovala. v php na 10 riadkov
lws> kodu, zataz takmer nulova, co moze byt lepsie? ;)