administrace DHCP

David Kopecek david.kopecek na hacktrack.com
Pondělí Únor 26 21:50:22 CET 2007

Dobrý den,
26. února 2007, 21:39:11, napsal jste:

LC> A proc ne?
LC> Co je to proboha za mission critical aplikaci, ze zmena konfigurace
LC> (nota bene) DHCP serveru nevydrzi 5 minut, nez se zpropaguje?

aha.. takze kdyz za mnou prijde druhej admin ze potrebuje nastavit pevnou IP v DHCP serveru
dle mac, tak mu mam rict ze za 5 min to bude ?.. A myslim ze is ohledem na pripad ze nekdo bude neco ladit
to bude hodne zajimave

a kdyz upravim pravidla v iptables taky budu cekat 5 min ?..