opensolaris x debian x komercni verze

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 27 01:01:10 CET 2007

On Mon, Feb 26, 2007 at 01:05:27AM +0100, Filip wrote:
> Zdravim,
>
> muzete mi napsat, jake mate zkusenosti s pouzitim opensolarisu na beznem
> hw (klasicke pc, 2ghz athlon, 1g ram...) v porovnani napriklad s debianem?
>
> A druha vec..jak moc se open verze lisi od komercni?
>
> Nemam s tim zatim zkusenosti, ale rad bych se s tim naucil.

Zkuste si nejprve FreeBSD, kdyby se vam zdalo pohodlne, ihned instalujte
OpenBSD. Pokud i to by se vam zdalo prilis pohodlne, vyzkousejte
OpenSolaris. Pouzivam ho na notebooku kvuli kompilacim a nekterym
uchylnym ucitelum na matfyzu, kteri nas na nem nechavaji programovat
na cas a nuti nas pouzivat solarisacky dbx a cc.

Pro silne zaludky:
Linux je v porovnani se solarisem jako windows.
-- Dalibor Straka