FLAME - Re: opensolaris x debian x komercni verze

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Únor 27 10:34:58 CET 2007

Pavel Vedral wrote:
> To jako, ze je Linux o tolik horsi nez Solaris ? ;-) :-D To bych po
> kratke osobni vymene nazoru i pripustil.
Ja jsem nejaky cas stravil programovanim na Solarisu 8 (SPARC) a musim
rict, ze je to naprosta pohoda. A kompletni dokumentace pristupna pres
prohlizec na portu 8888 je naprosto dokonala. A kdyz rikam kompletni,
takmyslim kompletni. Pise se tam i o tom, jak psat kernelovy drivery.
Proste vsechno co jsem kdy behem asi tri let potreboval, jsem tam nasel.

Koupil jsem si domu Solaris 8 pro x86 a je to oproti verzi pro SPARC
velky rozdil. Vydrzel mi na kompu jen par hodin, protoze jsem se nechtel
ucit novy operacni system.

Takze pokud chapu onu poznamku srovnani Solarisu a Linuxu na platforme
x86, tak bych se k tomu hodnoceni pridal. Pokud ovsem mate SPARC zelezo,
tak bych misto Linuxu na x86 pro nektere veci s klidnym svedomim volil
Solaris na SPARC.

Libor