FLAME - Re: opensolaris x debian x komercni verze

Pavel Vedral pve na incad.cz
Úterý Únor 27 10:53:32 CET 2007

Mluvíte mi z duse. Na Solaris nedám dopustit, pokud jde SUN zelezo.
Oracle ze vsech systemu instaluji a provozuji nejradeji prave na SPARCu.
Ovsem doma na x86_64 tvrde drzim linii CentOS i pres protesty manzelky
:-). Ale nechme tohoto OT nebo nas nekdo odkaze na pravidla konference. :-)

Pavel