GIMP nefunguje cesky

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Úterý Únor 27 14:05:40 CET 2007

Dne út 27. února 2007 13:43 Milos Prudek napsal(a):
> DD,
>
> Mam GIMP 2.3.14 zkompilovany ze zdrojaku. Nefunguje cesky. Promenne LANG,
> LANGUAGE a vsechny promenne LC_ mam nastavene na cs. Presto GIMP vzdy
> pouziva anglicke rozhrani. Zkousel jsem i prepnout LANG* a LC_* na "de",
> ale GIMP nereaguje.
>
> Na prikazovem radku se nezobrazuje zadna chybova hlaska.
>
> Cim by to mohlo byt?

Dobrý den,

Máte nějaký zvláštní důvod, proč kompilujete ze zdrojáků???
Já používám Gimp z debián stable a problémy nemám.
Pokud nemáta nějaký závažný důvod, proč si Gimp kompilovatd vlastními silami,
je instalace z balíčku tím nejednodušším...

--
Antonín Mička