dhcp a starsi sitove karty

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Únor 27 17:14:47 CET 2007

zdravim konferenci,

nastala mi takova docela zajimava udalost.
Potrebuji nabootovat nekolik diskless stroju. Takze jsem na jednom
stroji rozchodil dhcp. Na tom samem stroji jsem mel i obraz, ktery ty
disklessy bootovaly (pomoci tftp). Sitove karty pouzivaly pxe v.2.0
A vsechno chodilo velmi dobre.
Problem nastal ve chvili, kdy jsem bootovaci obrazy presunul na jiny
stroj. Upravil jsem dhcp konfiguraci, aby disklessy hledaly bootovaci
obrazy na tomto stroji a nahle jeden stroj se starsi sitovkou (3Com
3C905C-TX-M) "nedokazal najit" urceny tftp server. Nekolik ostatnich (o
hodne novejsich) stroju s builtin sitovkou bez potizi nabootovalo. Po
ruznych experimentech jsem usoudil, ze ta inkriminovana sitovka ma
potize s aktualni verzi dhcp protokolu. Instalovanu bych mel mit  verzi
3.0.3 (snad jsem to nespletl). Udajne nastaly dosti velke zmeny v
protokolu (zatim jsem neoveroval) mezi verzi 3.0.1 a 3.0.3
Nema nekdo podobnou zkusenost ??
Pripadne zkusenost jak z toho ven ??

diky za info

L.Vlcek