nfs a druhy disk

mikrosvet mikrosvet mikrosvet na seznam.cz
Středa Únor 28 13:22:15 CET 2007

ahoj konference,
mam dva pocitace. Na PC1 jsem nainstaloval NFS a v souboru /etc/exports jsem nastavil:
/home/uzivatel 192.168.0.0/255.255.0.0(sync,no_subtree_check,rw,no_root_squash,all_squash).
Vse je vytvoreno na hda1 a pripojeni z PC2 "mount 192.168.70.229:/home/uzivatel aa" vse funguje.
Nedvno jsem se rozhodl k PC1 pridat dalsi disk(provedl jsem na hdb1 fdisk i mkfs.ext3) a protoze jsem ho chtel na ukladani,
vytvoril jsem slozku /home/uzivatel/disk1.
Po pripojeni z PC2 vidim adresar disk1 a pokud do nej neco zapisi, tak semi to na PC1 neobjevi.
co mam udelat s diskem hdb1 , abych mohl na nej zapisovat pres NFS?
dekuji moc a prosim nekamenujte, opravdu si uz nevim rady.