php pro embedded

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Únor 28 16:23:44 CET 2007

Dobry den,

> Zdravim, shanim scriptovaci jazyk (nejradeji nejake upravene php,
> nebo neco velmi php podobne) s podporou pro mysql pro velmi omezeny
> system...
> Nyni pouzivam php 3.0.18, prelozi se mi na mips platforme na velikost
> 600kB, to je prilis... Potrebuji, aby ta binarka mela velikost do cca
> 200kB.

riesili sme podobnu vec, tiez pre embedded MIPS.. Povodne bolo PHP4,
potom PHP3 ktore bolo sice mensie ale vyrazne pomalsie, experimentovali
sme aj s PHP2/FI ale ten ma zas hroznu syntax a dokopy nic nevie.
Nakoniec sa to vyriesilo tak ze sa pol roka pisali vlastne kniznice v C
a postavilo sa to nad nimi.

M.R.