OT: Spammeri uzivaji moji emailovou adresu

hafi mandrake.user na seznam.cz
Středa Leden 3 15:29:55 CET 2007

Martin Šanda píše v St 03. 01. 2007 v 12:44 +0100:
> Vysvětlení zavirovaným počítačem
> naopak považuji za velice nepravděpodobné.
>
> Z vlastní zkušenosti vím, že takto postižených je poměrně veliké množství a
> dělat s tím nejde vůbec nic.

Já zase můžu potvrdit, že je to vysoce pravděpodobné.
Když se mě to stalo poprvé, tak jsem hledal jestli nejsem
open relay a pak jsem kouknul přes iftop a viděl jsem jak to vali
pěkně ven přes port 25. Port jsem mu zavřel, uživatele zabil a byl klid dokud
se neobjevil někdo další.

Zdeněk Havlát

--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí