Vypadavani wifi pri sifrovane komunikaci

Karel.Vonderka Karel.Vonderka na seznam.cz
Středa Leden 3 18:34:33 CET 2007

Dobry den,
mam problem s nb Asus A6Jc. Zacal jsem zkoumant linux a nainstaloval jsem si Ubuntu. Dle how-to jsem rozchodil wifi Intel IWP 3945 s ndiswrapperem a spojil se s APckem. V pohode jede bez problemu. Ovsem pokud pripojeni zasifruji WEP nebo WPA a nakonfiguruji ho, tak chvili jede a po par minutach přestane komunikovat sitove. Prikaz sudo iwlist wlan0 scan nalezne a vypise parametry APcka ale komunikace hlasi, ze sit je nedostupna. Funguje zase nekolik minut po restartu. Zkousel jsem i snizovat rychlost i jine APcko a porad stejne. Pokud zrusim sifrovani, jede sit bez problemu. Poradi nekdo ?

Ubuntu 6.10, jadro 2.6.17.10