ssh tunel? nebo vpn?

bambas bambasmeister na gmail.com
Čtvrtek Leden 4 10:56:45 CET 2007

Zdravim.

Mam problem. Situace: na win stroji aplikaci (ucetni program na sql
datech). SQL data jsou umistena na linuxovym stroji s verejnou IP
adresou. SQL server posloucha na portu 2638. Chtel bych ale docilit
toho, ze tento port zakazu a klient se prihlasi pres putty ssh (+tunel)
na linuxovy stroj a pak teprve pusti aplikaci.

Jenze se mi nejak nedari udelat ten tunel, zkousel jsem vsechno mozny,
ale pokud v IP tables zakazku port 2638, tak si proste neskrtnu. Jeste
jedna vec, sql server pracuje s tcp i udp protokolem (jedna se o sybase).

Muzete poradit, jak udelat tunel, popr. co zmenit v iptables? Nebo
doporucit neco jineho? Zkratka potrrebuji aby na data mohli nahlizet jen
nekteri uzivatele a ne kdokoliv.