OT: jak monitorovat disk usage na win box.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Čtvrtek Leden 4 11:30:26 CET 2007

dmichal na altien.com wrote:
> Zdravim,
> Prave konfiguruji Nagios a jak uz to byva s Linux boxes neni problem,
> ale win se brani. Mate prosim nekdo vyreseno jak monitorovat %subj.?
> Mam na widlich nainstalovan net-snmp, ale nejsem schopen ho
> zkonfigurovat tak aby mi daval info o discich. A dokumentace net-snmp
> moc nepomaha.

a mas to na  tych windowsoch nainstalovane a port povoleny?

Mam to nainstalovane  a port povoleny. Konfigurace vypada takto:

snmpd.conf

rocommunity  public_net
disk  c:/ 1000000
master  yes
agentaddress  161,tcp:161
agentXSocket tcp:localhost:705
syslocation  bla bla
syscontact  dmichal

kdyz z jineho stroje pustim snmpwalk tak to funguje. Ale nevim jak
zpristupnit dskTable, nebo hrResource. Podle dokumentace by to mel byt
ten parameter disk, ale asi ho mam nejak spatne zapsanej.
Diky,
David