tls certifikat

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Leden 4 16:55:56 CET 2007

bambas <mailto:bambasmeister na gmail.com> wrote:
> tak jsem nasel na netu, ze ssl v 3 je to same jako TLS v 1.0
> viz: http://www.computing.net/webdevel/wwwboard/forum/439.html
>
> snad je to pravda

	Citovaný příspěvek neshledávám jako zavádějící, kde je v něm ale
uvedeno "is the same" jsem nenašel... ono to "is based on" znamená kapku
něco jiného...

	V principu je to téměř stejné, ale není pravda, že TLSv1 = SSLv3,
ačkoli rozdílů je minimum (a úspěšně jsem je zapomněl a hledat to nebudu)

	Ostatně citace: "Basically, there isn't a world of difference
between SSL and TLS." mluví za vše.