DHCP a kernel2.6

Milan Sojak msmve na zoznam.sk
Pátek Leden 5 23:36:43 CET 2007

Zdravim vsetkych, po upgrade debianu Etch mi prestala fungovat siet.
Pracujem vo velkej firme a nemam moznost zistit co za DHCP server tam bezi,
(som obycajny simaticar, elektronik, a je tazke cosi dostat z win admina)
viem vsak, ze je win. Musel som sa vratit k starej distr, ale zistil som,
ze s jadrom 2.4.x je vsetko OK. Po zmene na 2.6.x mi pri ziadosti o pridelenie IP
 vypise, ze v sieti nebezi DHCP server, alebo je zaneprazdneny. Ak restartnem s
 jadrom 2.4 v tej istej instalacii vsetko ide bez najmensich problemov.
Vie mi niekto poradit ktorym smerom sa uberat? Z urcitych dovodov potrebujem
 pouzivat jadro 2.6. Za Vas cas a odpovede vopred dakujem.
Milan Sojak